Hydrolift S-28

Technické parametry

Motory:
Volvo D6 370
Rok výroby:
2011
Provozní hodiny:
50
Délka:
8,99
Šířka:
2,55
Ponor:
0,90
Palivo:
415
Voda:
70
Váha:
2 790
Kotviště:
Praha

Provedení

Trup:
Bílý
Slabý dolní pruh:
Bílý

Extra výbava

  • příďový motor
  • standardní židle 2x
  • přihrádka na fendery
  • příkon 220V
  • interiér niroxx
  • zvuk 1 balení
  • toaleta
  • malovaná palubní deska
  • standardní fendery
  • Plotter Garmin 5055
  • Hloubkoměr

Loď je tvořena sendvičovou konstrukcí s vyztuženými žebry pro zvýšenou tuhost ve vlnách a i se zásadně zvýšenou životností trupu lodi. Veškeré instalace mají samostatné bezpečnostní vedení (jako u velkých lodí). Všechny nerezové součásti jsou vyráběny podle nejvyšší 1A kvality. Loď je vybavena servořízením. Motor Volvo D6 370 je vybaven sportovním Z-náhonem, který je zesílený a má zvětšenou ovládací plochu. Ovládání motoru je vybaveno i možností automatického trimu. Loď dosahuje na moři maximální rychlosti podle podmínek okolo 50 uzlů. Při vyšší cestovní rychlosti kolem 40 uzlů se pohybuje spotřeba okolo 1L/NM, při snížené rychlosti samozřejmě méně. Minimální rychlost ve skluzu je okolo 15 uzlů. Loď má příďový motor. Loď je bez problémů transportovatelná na vleku do 3,5t.  Čalounění v exteriéru i interiéru je z Alcantary Niroxx. Na lodi je možnost přespání pro dvě osoby. Řidič i spolujezdec mají nerezová sportovní sedadla s možností sezení i stání. Sedadlo na zádi je vybaveno sklápěním pro polohu na ležení. Přístrojová deska má protireflexní úpravu. Ochranné plachtičky na přikrytí jsou vybaveny rychloupínáním a jsou z odlehčeného materiálu Helly Hansen. Součástí lodi jsou nerezové koupací schůdky, originální držáky na umístění fenderů, hasící přístoj, zabudovaná nabíječka na 220V s vývodem a kabelem, hudební systém Fusion, trip computer, Plotter Garmin 5055, hloubkoměr, výtrhová pojistka pro rychlou jízdu, separátní pojistková skříň, elektrická toaleta se separátní odpadní nádrží, bojler na teplou vodu, vnitřní umyvadlo a mimo jiné i venkovní sprcha se samostatnou nádrží.

Cena lodi je včetně kompletního servisu (motoru i náhonu), loď je tedy připravena k jízdě včetně nového antifoulingu a nových zinků.

Poznámka

U lodí nepřebíráme záruku za technické údaje a vybavení.